طوفان بر عرضه بازارهای اسپانیا – اروپا – بین المللی تأثیر گذاشت

طوفان همیشه آرام نمی آید. Philomena از مادرید عبور کرد و عکسهای زیبایی را در شهری به جا گذاشت که هرگز اینقدر برف نباریده است ، اما همچنین بسیاری از مشکلات: عدم تحرک ، مغازه های بسته ، نبود بازار خیابان های صعب العبور ، پیاده روهای پوشیده ، درختان افتاده ، پیاده روهای لغزنده و خطر سقوط بلوک های یخی از پشت بام ها و بالکن ها.

کامیلو روز دوشنبه گفت: “من امروز صبح به بازار رفتم و دو گوجه دیگر را برداشتم.” “دیگر هیچ میوه و سبزی باقی نمانده بود و تخمها تمام می شدند.” همین چشم انداز را می توان در اکثر رستوران های مواد غذایی شهر مشاهده کرد. مدیر Eroski ، یک فروشگاه سوپرمارکت زنجیره ای توضیح می دهد: “از آنجا که ما قبل از بارش برف محصولات تازه ای دریافت نکردیم.”

بیشتر بخوانید: کلمبیایی ، در میان قربانیان طوفان Philomena در اسپانیا

و نه کمتر: اگرچه خدمات رسمی به سرعت در حال پاکسازی جاده ها هستند ، اما هنوز جاده های مسدود شده وجود دارد و بسیاری از خیابان های محله هنوز پوشیده از برف است. علاوه بر این ، در تعطیلات آخر هفته ، مردم بیش از حد معمول از ترس اینکه نمی توانند بیرون بروند یا محروم شوند ، خرید می کردند.

لیدیا می گوید: “جمعه با مادرم با اتومبیل (ماشین) به سوپرماركت رفتم و ایده خرید كافی را داشتم ، اما ساعت 6:30 بعد از ظهر رسیدیم و كاملاً خالی بود: بدون میوه ، سبزیجات ، گوشت و محصولات سرد”. او توضیح می دهد: “ما با ماشین خالی رفتیم و برگشتیم.” “بازگشت ادیسه بود زیرا آنقدر باران می بارید که پل ها و تونل ها قطع می شد. اوقات خوبی را پشت سر گذاشتیم زیرا در وسط خیابان اتومبیل هایی وجود داشت ، مین لیز خورد و برخی از جوانان به ما کمک کردند تا فشار بیاوریماو اضافه کرد. یک سفر پانزده دقیقه ای یک ساعت و نیم به طول انجامید.

شاید برایتان جالب باشد: تصاویر بارش برف چشمگیر در مادرید

در آغاز ، روز پنجشنبه ، وقتی اولین ترازو افتاد ، مردم هیجان زده شدند و برنامه های مختلفی را ترتیب دادند ، که با عکس های جهان به پایان رسید.

اما پس از آن طوفان ویران شد. میگل گفت: “روز شنبه ، ماشین ها نمی توانستند بروند ، Uber وجود نداشت … دوستی با دوست دختر خود به خواب رفت زیرا در خانه مواردی از ویروس کرونا وجود داشت و او نمی توانست حرکت کند: او در یک هتل نزدیک قرار گرفت.” وی ادامه داد: “یکشنبه یک مشکل بود: برف به یخ تبدیل شده و آنچه در پشت بام ها بود به زمین و حتی به سر مردم افتاده بود.” لمردم شروع به پاکسازی با بیل کردند زیرا قادر به راه رفتن نبودند. من کمک کردم برف را از ورودی بیمارستان بردارم. “

با وجود دمای پایین و غیرمعمول کم کم مادرید در حال بهبود است. کلاس های حضوری تا 17 ژانویه به حالت تعلیق درآمده است ، اما جاده های بیشتری تمیز می شوند و فرودگاه دوباره کار می کند. تعداد رهگذران کمتر از روزهای عادی و غیره است.آنها برای پیاده روی در وسط یک خیابان سرپوشیده می روند زیرا اگرچه سکوها تمیز هستند اما می ترسند که برف یا یخ بر روی آنها باریده شود.

دانیلا گونزالس از Gaceta Médica گفت: “بازداشت غیرمنتظره ناشی از فیلومنا به عنوان اقدامی محافظتی در برابر طوفان و علیه COVID-19 عمل می کند.”

واکسیناسیون علیه ویروس کرونا همچنان ادامه دارد ، اگرچه طوفان موانعی ایجاد می کند. 103،000 دوز آخر هفته تجویز شد ، و 350،000،000 که قرار بود روز یکشنبه برسد صبح روز دوشنبه وارد شد. توزیع از فرودگاه ها به دلیل وضعیت جاده ها مختل می شود ، اما وزیر کشور فرناندو گراند-مارالاسکا اطمینان داد که این تاخیر “بسیار اندک” خواهد بود.

اگر به دلیل Philomena چیزی متوقف نشده باشد ، این ویروس است. آنها در سه روز گذشته درگذشتند 401 نفر در اسپانیا و از مجموع ابتدای شیوع همه گیر تقریباً به 52300 نفر رسیده است.